Friday, January 2, 2009

我的头发变直了!!HAPPY NEW YEAR 2009!!!

2009 年新年快乐!!!



2009年1月1号,我让自己有了“新的一年,新的改变”。。

哈哈!希望这个新形象改变,也会指引我在新年里生活会有美好的转变。。






哈哈!

2009年1月1日,我将头发拿去拉直了~

呵呵,好看吗?


不过昨天拉直,今天做工就要将头发束起来了。。有点心痛咯。。

幸好不会弯曲掉!



好啦。。

我刚放工回家,现在是晚上10点半。。

明天要做早班。。得很早起来。。

最近严重不够睡。。累死了!

我得赶快去冲凉睡觉了~~

晚安!


HAPPY NEW YEAR 2009!!!!

5 comments:

Nick said...

终于没有lakia的痕迹

Meldon said...

hi there wan ying..jus dropping by..added u oledy though. hope u don mind..haha

*~anGel aNd hEaveN~* said...

很好看哦。。加油

Unknown said...

omg! u don wear any clothes

♥۰莹莹۰♥ said...

To: Nick
walao..tenkiuk veli de mach! but你还是得帮我拉直,等你回来的时候!哈哈哈

To: Meldon
hehe don don~long time no see ler!! thank u! but can u read my blog? all in chinese woe!! i will add u also!

To: Yee Hui
Thank u very much! when are we going to meet up? hehe

To: Michael
wa u also got read my blog ar? wei i got wear singlet lar~ its only lighting problem!